خرید لوازم یدکی لیفتراک سپاهان

قطعات لیفتراک سپاهان، دربردارنده لوازم و اجزای این دستگاه می باشد که در صورت عملکرد درست، موجب افزایش راندمان لیفتراک می شود. در صورتیکه قصد دارید لیفتراک سپاهانتان کارایی خوبی از خود نشان دهد، بهتر است که نسبت به سرویس قطعات و تعویض آنها اقدام کنید. در صورتیکه خرابی و مشکلی در هر یک از قطعات به وجود آمد، بایستی قطعات جدیدی را جایگزین آنها نمایید. برای این کار بایستی به مراکز فروش معتبر در این زمینه مراجعه نمایید و قطعاتی با کیفیت و اصل را خریداری کنید. برند سپاهان یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه لیفتراک و قطعات آن می باشد که همیشه سعی در تولید محصولاتی با کیفیت بالا نموده است. ولی آیا میدانید که ویژگی های بهترین نمایندگی های عرضه لوازم یدکی لیفتراک سپاهان چیست؟ این قطعات شامل چه اجزایی می شود؟ چگونه میتوانید قطعاتی اورجینال را خریداری نمود؟

محصولات لیفتراک سپاهان

تاریخچه فروش قطعات لیفتراک سپاهان

یکی از اولین شرکت های ایرانی که از سال ۱۳۷۰ به تولید انواع مختلف لیفتراک و قطعات آن پرداخته است، برند سپاهان می باشد‌. تاسیس این برند در استان اصفهان و در شهرک صنعتی خورت بوده و در زمینه تولید انواع دستگاه های صنعتی و یدک کش فعالیت می کند. همچنین برند سپاهان در طی این سال ها، موفق به تولید محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا شده است. به طوری که قطعات لیفتراک سپاهان، توانایی رقابت با برندهای خارجی را دارند.

همچنین تنوع قطعات تولید شده توسط این برند، بسیار متعدد می باشد که همگی از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند. این کمپانی همواره در تلاش برای پوشش تمامی نیازهای مشتری بوده است و توانسته که در این زمینه موفق عمل کند.

ویژگی های قطعات لیفتراک سپاهان

با قطع به یقین میتوان گفت که محصولات شرکت سپاهان قابلیت رقابت با برندهای خارجی را دارد که سبب محبوبیت این برند داخلی و فروش بالای آن شده است. در واقع یکی از شرکت های موفق در تولید لیفتراک و قطعات آن، شرکت سپاهان لیفتراک می باشد. از جمله ویژگی های قطعات لیفتراک سپاهان شامل سیستم انتقال قدرت قوی، سیستم هیدرولیک با کیفیت، اتاق ایمن راننده، صندلی مناسب، سنسورهای خوب، گیربکس و… می شود.

لازم به ذکر است که تمامی قطعات سپاهان لیفتراک در استان اصفهان تولید شده و در لیفتراک استفاده می شود. قطعات و محصولات این برند، دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند و به همین دلیل، یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزینی نمونه های وارداتی به شمار می روند.

معرفی انواع قطعات لیفتراک سپاهان

قطعات لیفتراک سپاهان، بسیار متعدد می باشد که هر یک کاربردها و ویژگی های مختص به خود را دارند. در حقیقت، نبود هر یک از این قطعات؛ عملکرد دستگاه را با اختلال مواجه نموده و یا به طور کلی موجب از کار افتادن لیفتراک می شود. لیفتراک سپاهان به انواع مختلفی مانند لیفتراک ۲ تن، لیفتراک ۲.۵ تن، لیفتراک ۳ تن،لیفتراک ۴ تن، لیفتراک ۵ تن و لیفتراک ۷ تن تقسیم بندی می شود. در ادامه به هر یک از قطعات بخش های مختلف لیفتراک سپاهان اشاره میکنیم:

قطعات گیربکس لیفتراک سپاهان

  • صفحه کلاچ گیربکس
  • دیسک
  • قطعات
  • شفت خروجی
  • پوسته گیربکس
  • کاسه نمد گیربکس
  • واشر کامل گیربکس
  • توربین
  • پمپ حرکت
  • کاسه کلاچ
  • استاتور
  • و…

قطعات و لوازم موتوری لیفتراک سپاهان

  • پیستون
  • سوپاپ دود و هوا
  • رینگ
  • یاتاقان
  • واشر کامل
  • گیت سوپاپ
  • اویل پمپ
  • بوش میل سوپاپ
  • بغل یاتاقان
  • و…

قطعات ترمز و چرخ لیفتراک سپاهان

  • کفشک لنت
  • کاسه نمد چرخ
  • سیلندر چرخ
  • کاسه نمد پلوس
  • کاسه چرخ جلو
  • لوازم سیلندر چرخ
  • رینگ چرخ
  • لاستیک

قطعات جک بالابر لیفتراک سپاهان

  • لوازم جک سینه
  • بلبرینگ های دکل
  • لوازم جک فرمان
  • لوازم دیفرانسیل
  • واتر پمپ شمع گرمکن
  • فیلتر هوا
  • فیلتر روغنp
  • فیلتر گازوئیل

معرفی انواع لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک سپاهان

لیفتراک 2 تن گاز یسپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 2 تن گازی CGP

لیفتراک 2 تن بنزینی سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 2 تن بنزینی CGP

لیفتراک 2 تن گاز و بنزین سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 2 تن گاز و بنزین CGP

لیفتراک 2.5 تن گازی سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 2.5 تن گازی CGP

لیفتراک 2.5 تن بنزینی سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 2.5 تن بنزینی CGP

لیفتراک 2.5 تن گاز و بنزین سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 2.5 تن گاز و بنزین CGP

لیفتراک 3 تن گازی سپاهان SCL

قطعات لیفتراک سپاهان 3 تن گازی CGP

لیفتراک 3 تن بنزینی سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 3 تن بنزینی CGP

لیفتراک 3 تن گاز و بنزین سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 3 تن گاز و بنزین CGP

لیفتراک 4 تن گازی سپاهان SCL

قطعات لیفتراک سپاهان 4 تن گازی CGP

لیفتراک 4 تن بنزینی سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 4 تن بنزینی CGP

لیفتراک 4 تن گاز و بنزین سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 4 تن گاز و بنزین CGP

لیفتراک 5 تن گازی سپاهان SCL

قطعات لیفتراک سپاهان 5 تن گازی CGP

لیفتراک 5 تن بنزینی سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 5 تن بنزینی CGP

لیفتراک 5 تن گاز و بنزین سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 5 تن گاز و بنزین CGP

لیفتراک 7 تن گازی سپاهان SCL

قطعات لیفتراک سپاهان 7 تن گازی CGP

لیفتراک 7 تن بنزینی سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 7 تن بنزینی CGP

لیفتراک 7 تن گاز و بنزین سپاهان CSL

قطعات لیفتراک سپاهان 7 تن گاز و بنزین CGP

قطعات یدکی پرمصرف بر اساس مدل لیفتراک سپاهان

لیفتراک سپاهان درانواع مختلفی تولید می شود که هر یک قطعات مختص به خود را دارند. در نتیجه ممکن است که یک قطعه در نوعی از لیفتراک بیشتر مورد استفاده قرار بگیرد و در مدل دیگر لیفتراک از آن کمتر استفاده شود یا اصلا کاربردی نداشته باشد.

به طور مثال در لیفتراک های گازسوز،پرکاربردترین قطعات لیفتراک سپاهان شامل فیلتر هوا،موتور،گیربکس، هیدرولیک، گاز، لوازم سوخت رسانی، تسمه موتور و لنت های ترمز می شود. در سپاهان لیفتراک شارژی، شارژر و کابل شارژ یکی از لوازم یدکی های پرمصرف به شمار می رود. در لیفتراک دیزلی نیز فیلترهای هوا، تسمه پروانه، لنت های ترمز، موتور گیربکس هیدرولیک و گازوئیل پرکاربردترین قطعات می باشند.

خرید آنلاین لوازم یدکی لیفتراک سپاهان

توصیه میکنیم که برای خرید قطعات لیفتراک مانند قطعات لیفتراک سپاهان، به فروشندگان معتبر و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند. علاوه بر این، در زمان خرید این قطعات بایستی به نکات بسیاری توجه نمود تا موفق به تهیه قطعاتی با کیفیت بالا شد. ولی بسیاری از افراد، به این نکات توجه نکرده و با خرید قطعات بدون گارانتی دچار ضرر و زیان قابل توجهی می شوند. یکی از مهمترین نکات در مورد خرید قطعات و لوازم یدکی لیفتراک سپاهان، داشتن گارانتی می باشد تا در صورت معیوب بودن بتوانید نسبت به تعویض آنها اقدام کنید.

فروش قطعات و لوازم سپاهان لیفتراک

برای خرید قطعات سپاهان لیفتراک دو روش حضوری و آنلاین وجود دارد. نمایندگی های معتبر موجود در زمینه فروش این قطعات، بهترین روش خرید حضوری می باشند. خریدار میتواند با مراجعه به این مراکز، قطعات مدنظر سپاهان لیفتراک خود را تهیه نماید. ولی خرید اینترنتی از لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه به صرفه تر می باشد و میتوانید با سفارش تلفنی و آنلاین، محصول خود را خریداری کنید. در خرید آنلاین به این نکته توجه کنید که وبسایت مورد نظر فروش قطعات، خدماتی مانند ضمانت بازگشت وجه و کالا را داشته باشد.

نکات خرید لوازم یدکی و قطعات لیفتراک سپاهان

میدانید که بهترین و معتبرترین فروشنده قطعات لیفتراک سپاهان، مرکزی می باشد که نوع اصل و اورجینال این قطعات را به مشتری عرضه کند. شاید در نگاه اول، خرید لوازم یدکی لیفتراک سپاهان ارزان شما را وسوسه کند، ولی همواره کیفیت را قبل از قیمت محصول در اولویت خود قرار دهید. در بسیاری از موارد، قطعات ارزان قیمت از کیفیت پایینی برخوردار بوده و ضرر و زیان مادی را به خریدار وارد می کنند.

همچنین صاحبان لیفتراک سپاهان بایستی دقت بیشتری در زمینه خرید قطعات به کار برند. زیرا با خرید قطعات اصل و اورجینال میتوانند از کارکنان و تجهیزات خود محافظت کنند. توجه به گارانتی، ضمانت و قطعات این لیفتراک از دیگر نکات پراهمیت به شمار می رود. زیرا در صورت وجود ایراد یا خرابی هر یک از قطعات، میتوانید از گارانتی آن استفاده کنید.

مزایای خرید قطعات سپاهان لیفتراک برای مشتری

برند سپاهان در زمینه تولید محصولات و قطعات به روز و مدرن فعالیت می کند که سبب افزایش میزان بهره وری مشتریان مختلف می شود. زیرا مشتری و مصرف کننده با به کاربردن لیفتراک سپاهان و قطعات آن، امنیت کار و جان خود را تضمین می کند. همچنین ظرفیت این نوع از لیفتراک، بین ۲ تا ۳۲ تن است که بیانگر قدرت و کیفیت بالای محصولات برند سپاهان می باشد.

تنوع محصولات و قطعات لیفتراک سپاهان بسیار گسترده است و خریدار میتواند بدون مراجعه به برندهای خارجی، محصول مد نظر خود را از این کمپانی تهیه نماید. خدمات پس از فروش سپاهان لیفتراک از دیگر مزایای این برند به شمار می رود. درنتیجه مشتری و خریدار میتواند با استفاده از این خدمات، به رفع مشکل خود بپردازد. لازم به ذکر است که هر چند قطعات و لوازم سپاهان لیفتراک مشابه با نمونه های خارجی می باشد ولی قیمت مناسب تری از آنها دارد.

قطعات لیفتراک سپاهان ارزان

برای خرید لوازم یدکی لیفتراک سپاهان با قیمت مناسب، قیمت این لوازم را در فروشگاه های معتبر متعدد مقایسه کنید. امروزه برخی از فروشگاه ها، قطعات بی کیفیت را با قیمت ارزان به فروش می رسانند و خریدار نیز به دلیل قیمت، وسوسه شده و آنها را خریداری می کند. پس از مدت زمان کوتاهی نیز مجبور به تعویض آن و خرید قطعاتی جدید می شود. حتی در برخی موارد نیز، قطعات بی کیفیت موجب ورود آسیب به سایر بخش های لیفتراک می شوند. پس بهترین راهکار برای تهیه قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب لیفتراک سپاهان، مراجعه به نمایندگی های معتبر در این زمینه می باشد.

قیمت قطعات لیفتراک سپاهان

کمپانی سپاهان در طی چندین سال فعالیت خود، همواره سعی در جلب رضایت مشتری و ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب داشته است. یکی از بهترین ویژگی های محصولات لیفتراک سپاهان، قیمت مناسب آنها می باشد که در مقایسه با مرغوبیت و کارایی که دارند، بسیار به صرفه است. با این حال ممکن است که مراکز فروش متعدد، قطعات این برند را با قیمت های مختلفی به فروش برسانند.

وجود واسطه ها و سودجویان نیز از طرفی افزایش قیمت این محصولات را به همراه دارد. همچنین نوع قطعه خریداری شده نیز در تعیین قیمت آن موثر می باشد و تمامی قطعات سپاهان لیفتراک از یک قیمت برخوردار نمی باشند. زیرا هر یک، ویژگی ها و کارایی مختص به خود را دارند که سبب تفاوت قیمت آنها می شود.

برای رفع تمامی این مشکلات، توصیه میکنیم که این قطعات با کیفیت و با قیمت مناسب را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر سفارش دهید. در صورتیکه صاحب کسب و کار می باشید و از تعداد زیادی لیفتراک در محیط کار خود استفاده می کنید،خرید عمده این قطعات برایتان به صرفه تر از خرید خرده آنها می باشد.

خدمات پس از فروش قطعات برند سپاهان ایران کلارک

یکی از مواردی که تاثیر بسیاری در جلب رضایت مشتری داشته است، ارائه یک CD به مشتری در زمان تحویل قطعات می باشد. در واقع این سی دی شامل تمامی اطلاعات و مشخصات قطعات لیفتراک سپاهان است. همچنین تمامی محصولات سپاهان، دارای گارانتی می باشند و خریدار میتواند در صورت بروز مشکل، نسبت به استفاده از گارانتی اقدام نماید.

علاوه بر این، خرابی قطعات لیفتراک نیز به وسیله تخصص و مهارت کارشناسان و تعمیرکاران سپاهان تعمیر شده و به خوبی نسبت به انجام وظیفه خود می پردازند. مشاوره گرفتن و آموزش در زمینه استفاده از محصولات، از دیگر خدمات شرکت سپاهان است که توسط مشاوران و کارشناسان برند سپاهان انجام می شود.

نتیجه گیری

قطعات لیفتراک سپاهان توسط شرکت سپاهان لیفتراک تولید می شود که قطعاتی با کیفیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. این کمپانی یکی از برندهای معتبر و پیشگام در زمینه تولید انواع لیفتراک و قطعات آن می باشد که با وجود آن، دیگر نیازی به خرید برندهای خارجی نیست. با اینکه قطعات سپاهان لیفتراک دارای کیفیت خوبی می باشند ولی بسیاری از افراد سودجو، این قطعات را با کیفیت پایین تولید می کنند تا بتوانند سود بیشتری را به دست آورند‌‌.

بنابراین توصیه ما به شما همراهان گرامی این است که قطعات مذکور را از فروشندگان معتبر تهیه کنید. لوازم و قطعات سپاهان لیفتراک اصل و با کیفیت دارای گارانتی و ضمانت می باشد. پس در صورتیکه قطعه مورد نظرتان فاقد گارانتی باشد، از خرید آن اجتناب نمایید. فروشندگان و نمایندگی هایی که چندین سال است به حرفه فروش قطعات لیفتراک سپاهان مشغول هستند، بهترین گزینه در زمینه خرید لوازم یدکی سپاهان لیفتراک محسوب می شوند.

سوالات متداول لوازم یدکی لیفتراک سپاهان

برند قطعات سپاهان لیفتراک متعلق به کجاست؟

سپاهان لیفتراک متعلق به کمپانی سپاهان در استان اصفهان می باشد. این برند اقدام به تولید و عرضه بهترین لیفتراک ها و قطعات لیفتراک با کیفیت می کند. به طوریکه نیازی به واردات برندهای خارجی در این زمینه نمی باشد.

انواع قطعات سپاهان لیفتراک چه هستند؟

قطعات و لوازم یدکی مختلفی در لیفتراک سپاهان به کار برده می شود. هر یک از این قطعات به نوع لیفتراک بستگی دارد. لیفتراک شارژی، دیزلی، برقی و… هر یک دارای قطعات مختص به خود می باشند.

ویژگی های قطعات لیفتراک سپاهان چیست؟

؟ قطعات لیفتراک سپاهان، کیفیت بالایی دارند و میزان کارکرد مفید و بالایی را به کاربر ارائه می دهند. قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از دیگر ویژگی های قطعات لیفتراک این کمپانی است.

قطعات لیفتراک سپاهان را از چه مراکزی خریداری کنیم؟

امروزه به دلیل افزایش تعداد کلاهبرداران و افراد سود جو، لازم است که دقت کافی در زمینه خرید قطعات سپاهان لیفتراک را به کار برد. بهترین روش خرید، سفارش این قطعات از نمایندگی های معتبر می باشد.