شرکت های بسیاری در کشور در زمینه تولید انواع لیفتراک و همچنین قطعات لیفتراک، فعالیت می کنند که هر کدام از آنها دارای کاربرد و ویژگی های مختص به خود هستند. بنابراین برند تولید کننده دستگاه، قیمت، مشخصات فنی و کاربری دستگاه از جمله عوامل موثر بر کیفیت و شهرت لیفتراک به شمار می روند. پس بایستی قبل از انتخاب و خرید این محصول  اطلاعاتی کافی در مورد برند تولید کننده و کاربردهای آن کسب نموده و سپس برای خرید آن اقدام کرد.

علاوه بر این، مشخص نمودن کاری که قرار است با دستگاه لیفتراک انجام دهید و میزان ظرفیت باری دستگاه، در انتخاب بهترین لیفتراک ایرانی به شما کمک خواهد کرد. به طور کلی، یک لیفتراک بایستی از ویژگی ها و مزایای بسیاری برخوردار باشد تا عنوان بهترین لیفتراک را به آن اطلاق نمود. در این محتوا قصد داریم به بررسی ویژگی ها و معرفی بهترین برند لیفتراک ایرانی بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید این دستگاه را دارید، توصیه می کنیم که تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین لیفتراک ایرانی

برندهای معروف و بسیار خوبی از لیفتراک های خارجی در بازار وجود دارند ولی برخی از برندهای ایرانی نیز جزو برترین تولیدکنندگان این دستگاه در دنیا محسوب می شوند. ساخت و تولید این دستگاه در کشور، بر اساس اصول و استانداردهای جهانی انجام می شود. بنابراین بسیاری از بهترین برندهای لیفتراک موجود در کشور، قابلیت رقابت با برندهای خارجی را داشته و جزو بهترین و باکیفیت ترین انواع لیفتراک محسوب می شوند.

لیفتراک سهند

شرکت تولیدی لیفتراک سهند در شهرک صنعتی قراملک تبریز، قرار دارد که دستگاه های تولید شده توسط این کارخانه، جزو بهترین لیفتراک ایرانی می باشند. همچنین علاوه بر تولید لیفتراک، در زمینه تولید انواع الحاقیه، یدک کش، استاکر، ریچتراک و… فعالیت می کند.

لیفتراک ایرانی سهند
لیفتراک سهند

لیفتراک ایران یدک

از دیگر شرکت های تولیدی ایرانی، ایران یدک است که بر اساس نیاز مشتریان، اقدام به تولید و عرضه بهترین نوع لیفتراک و بالابر می کند. همچنین شرکت ایران یدک در چهاردانگه تهران قرار دارد و علاوه بر ساخت لیفتراک، انواع جک پالت، یدک کش و پالت تراک را نیز تولید می کند.

لیفتراک ایرانی ایران یدک
لیفتراک ایران یدک

لیفتراک آریا

از دیگر شرکت های برتر تولید و عرضه لیفتراک، شرکت لیفتراک آریا است که واقع در شهر مشهد می باشد. دستگاه های تولید شده توسط این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به رقابت با نمونه های خارجی می پردازند.

لیفتراک ایرانی آریا
لیفتراک آریا

لیفتراک سپاهان فیلتر

یکی از مجموعه های صنعتی فعال در عرصه تولید لیفتراک، سپاهان فیلتر است که واقع در مورچه خورت اصفهان می باشد. این شرکت، لیفتراک هایی با توانایی حمل بار ۲ تا ۲۳ تن تولید می کند که قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

لیفتراک ایرانی سپاهان فیلتر
لیفتراک سپاهان فیلتر

ویژگی های بهترین لیفتراک ایرانی

 بهترین لیفتراک ایرانی دارای ویژگی هایی می باشد. از جمله: 

  • سازگاری و تطابق لیفتراک با تکنولوژی روز
    یکی از مشخصات بارز لیفتراک ایرانی خوب، سازگاری آن با تکنولوژی روز است. لیفتراکی که به روز باشد، قادر به تامین نیازهای کسب و کارتان خواهد بود. لیفتراک قدیمی هیچ کارایی و کاربردی برایتان نخواهد داشت.
  • سرعت لیفتراک
    یک لیفتراک خوب بایستی از سرعت و شتاب مناسبی برخوردار باشد. هر چند که سرعت دستگاه بستگی به عواملی مانند بار، شرایط حرکت و… دارد ولی بایستی با فروشنده قبل از خرید دستگاه مشورت کنید. از این طریق میتوانید علاوه بر خرید لیفتراکی متناسب با اهداف خود، ایمنی اپراتور و کارگر را نیز تضمین کنید.
  • اندازه مناسب باتری لیفتراک
    اندازه استاندارد باتری لیفتراک، عمر و سلامت آن را تضمین می کند. این مورد سبب کارایی بیشتر باتری دستگاه شده و از ایجاد هزینه های بی رویه جلوگیری می کند. 

نکات مهم برای خرید لیفتراک باکیفیت و مناسب 

برای اینکه در زمینه انتخاب و خرید بهترین لیفتراک ایرانی موفق عمل کنید، لازم است تا به نکات مهمی توجه کنید. از جمله:

  • سعی کنید لیفتراکی متناسب با فعالیت خود خریداری کنید. بسته یا باز بودن فضای مورد نظر برای کار با دستگاه، ابعاد محل کار، میزان کار با دستگاه و… از جمله نکاتی است که باید آن را مورد توجه خود قرار دهید.
  • قیمت برند لیفتراک انتخابی نیز از فاکتورهای مهم دیگر به شمار می رود. بنابراین سعی کنید دستگاهی متناسب با توان و بودجه مالی خود خریداری نمایید.
  • توجه به هزینه نگهداری لیفتراک و هزینه های جانبی آن نیز مهم می باشد.
  • خدمات پس از فروشی که برند لیفتراک ارائه می دهد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
سخن آخر

بسیاری از افراد تصور می کنند که تنها لیفتراک های خارجی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در زمان خرید این محصول، نمونه خارجی آن را جست و جو می کنند. ولی در داخل کشور مجموعه های صنعتی بزرگ و شرکت های بسیاری وجود دارند که لیفتراک هایی با بهترین کارایی و کیفیت را تولید می کنند. اغلب لیفتراک های ساخت کشور، مطابق با اصول و مقررات استانداردهای جهانی ساخته می شوند و توانایی این را دارند که با انواع خارجی خود رقابت کنند. سایت نیز ایران کلارک در ارائه انواع مختلف این محصول در کنار شماست. در این محتوا سعی نمودیم بهترین لیفتراک ایرانی و انواع مختلفی از برندهای آن را بیان کنیم و در مقاله ای دیگر به معرفی 7 کلاس لیفتراک پرداخته ایم. امیدواریم که از مطالب مذکور، نهایت استفاده را برده و در بهترین نوع این دستگاه را انتخاب کرده باشید. 

سوالات متداول بهترین لیفتراک ایرانی

  1. انواع برندهای بهترین لیفتراک ایرانی کدام هستند؟
    لیفتراک سپاهان فیلتر، آریا، ایران یدک و سهند از جمله بهترین برندهای لیفتراک ایرانی هستند.
  2. بر چه اساسی میتوان بهترین لیفتراک ایرانی را پیدا کرد؟
    یک لیفتراک ایرانی دارای ویژگی های بسیاری است که سبب می شود به آن ویژگی بهترین را اطلاق نمود. 
  3. عوامل موثر بر کیفیت و شهرت لیفتراک چیست؟
    برند تولید کننده لیفتراک، قیمت دستگاه و هزینه های جانبی آن، نحوه عملکرد و کارایی دستگاه، مشخصات فنی و… از جمله مواردی هستند که بر شهرت یک لیفتراک تاثیر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *