4 مزیت فوق العاده لیفتراک برقی

مانند سایر صنایع، صنایع مرتبط با حمل و نقل مواد نیز کمتر به وسایل نقلیه گازسوز و بیشتر به لیفتراک های برقی برای انجام بیشتر کارها متکی شده اند. در بازار امروز، بیش از 60 درصد از لیفتراک‌هایی که خریداری می‌شوند، برقی هستند و دلیل خوبی هم دارند. این ماشین‌های تمیز بدون آلایندگی، قوی‌تر از همیشه هستند و فناوری هوشمندی را ارائه می‌دهند که به مراتب از نمونه‌های قبلی خود که با سوخت گاز کار می‌کردند، پیشی می‌گیرند. لیفتراک های برقی علاوه بر ارائه مزایای زیست محیطی قابل توجه و کاهش ضایعات کربنی تاسیسات شما، چندین مزیت عملی روزمره را برای افزایش کارایی و سود شرکتتان ارائه می دهند. در اینجا چهار مزیت لیفتراک برقی را آورده ایم:

نمایی از لیفتراک برقی
لیفتراک برقی

صرفه جویی در هزینه

ظی مطالعاتی مشخص شده است که میانگین هزینه عملیاتی ساعتی لیفتراک های پروپان و گاز 2.00 دلار در مقایسه با 1.25 دلار برای مدل های برقی است. طبق چهار مزیت لیفتراک برقی لیفتراک های برقی نیز 40 درصد کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری را ارائه می دهند. اگرچه سرمایه‌گذاری اولیه برای هر دستگاه ممکن است گران‌تر باشد، اما این هزینه به سرعت با افزایش هزینه‌های عملیاتی وسایل نقلیه گازسوز مقابله می‌شود.

افزایش بهره وری

همچنین در نظر بگیرید که بیشتر لیفتراک های برقی امروزی می توانند با یک بار شارژ باتری برای دو شیفت هشت ساعته، پنج روز در هفته کار کنند. عملکرد آنها به طور قابل توجهی بهتر از مدل های گازسوز است و در نتیجه بهره وری را افزایش می دهند.

ایمنی و آسایش کارکنان

لیفتراک های برقی تجربه عملیاتی آرام، روان و راحت را ارائه می دهند. این تجربه عملیاتی تقریباً بدون سر و صدا ارتباط بین رانندگان و سایر اعضای کارکنان شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد – بدون لرزش یا فریاد.

کارایی فضا و صرفه جویی در سوخت

با تغییر دستگاه های خود به لیفتراک های برقی، نیاز به ذخیره سازی سوخت در محل و زمان صرف شده برای سوخت گیری مجدد را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید.

لیفتراک های برقی هم مانند دیگر لیفتراک ها کاربرد های فراوانی دارند، می توانند در انبارداری به کار برده شوند، کالا هایی با حجم بالا و در انواع و اقسام اشکال جا به جا کنند.

سخن آخر

ایران کلارک وارد کننده انواع لوازم یدکی لیفتراک می باشد؛ حال اگر به لیفتراک خود به مشکل برخورده اید ویا برای خرید لوازم یدکی لیفتراک خود به یک راهنما احتیاج دارید، زمان را هدر ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید. چهار مزیت لیفتراک برقی در این مطلب آورده شد؛ امیدواریم برایتان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *